torstai 5. heinäkuuta 2012

Täällä taas


Kodistamme löytyy pieniä turkoosin värisiä yksityiskohtia. Olen huomannut hamstraavani sitä pienissä erissä. Samoin on käynyt keltaisen kanssa, joka ei ole kuulunut lempiväreihini koskaan. Keltaisista ruusuista en tykkää oikein vieläkään. Mutta keltaisen ja mustan yhdistelmä on siis niin pop. Finlaysonin verkkokaupasta tilasin keltaiset Elefantti tyynyt ja ne on niin KIVAT! Naisen mieli on muuttuvainen. Ainakin tän naisen. Ja katsokaa, mitä mun kaapista löytyy. Kyllä. Keltaista Teemaa. Enpä olisi uskonut joku aika sitten.



Otin parista keittiön kaapista ovet pois ja kaapin takaseinälle teippasin Rie Elise Larsenin paperin. Saman Larsenin on myös tuo lintumobile ylemmässä kuvassa. Lemonade laatikon hankin jo viime kesänä. Olisikohan tuo toiminut turkoosin värin inspiroijana... Voi olla, en muista. 


Tänään kävimme kävelykadulla. Kauppakatu (pääkatu) on muutaman päivän suljettuna ja sinne on pystytetty reilut sata kojua, erilaista myyntipistettä. Mitään erityistä en ostanut, mutta ihanaa thairuokaa ostimme ja menimme puistoon picnicille. Sisko, Venla ja minä. Aurinko lämmitti. Toivotaan, että huomennakin...

Nyt on mentävä nukkumaan, kello jo kohta yksi yöllä. Ollaan siis jo torstain puolella. Perjantaina miehellä viimeinen työpäivä ja sitten saa jäädä lomailemaan meidän kanssa. Ja ensimmäisenä TO DO -listalla on riippukeinun asennus. ;)

6 kommenttia:

  1. Minulla on käynyt turkoosin värin kanssa samalla lailla. Sitä on hiipinyt meile pikku hiljaa. Tuo lintu on kaunis.

    VastaaPoista
  2. Tikkinuttu: Kiitos, kun kävit täällä!

    sanna: Mulla joku lintukausi(kin). Tykkään myös itse tuosta lintumobilesta.

    VastaaPoista
  3. Hei Ira!! kiva että jätit kommenttia blogiini niin löysin tänne, ihana raikas uusi tuttavuus täältä löytyi, palailen varmasti ajan kanssa lueskelemaan :) Mukavaa Sunnuntaipäivää sinne!

    VastaaPoista
  4. Mulla turkoosi on aina kuulunut suosikkeihin, samoin kuin oranssi. Keltaista on hiipinyt nyt muutaman vuoden sinne tänne, enemmänkin varmaan jos ei tuo mun Mörkö saisi siitä "ihottumaa"...

    VastaaPoista
  5. Upeita kuvia :) Turkoosista en bvielä reilu vuosi siten pitänyt mutta nythän sitä on meillä koton ajoka paikassa, hassua!

    VastaaPoista